2 mars 2009 - Positivt gravtest

Nu hade jag väntat några dagar och mensen var fortfarande sen, men idag var det dags att testa.
Mest för att slippa känna den dära oron för att ens mens har försvunnit någonstans.

Jag åkte in till stan med en vän och vi gick direkt till apoteket. Sen gick vi vidare till ett cafe i närheten och ivrig som man är testar man direkt inne på toaletten.
Väl framme med testet i handen börjar mitt hjärta bulta snabbare och snabbare.
Jag tänker för mig själv nej nej du är inte gravid.
Jag ser hur kontrollrutan får ett streck och vidare till resultat rutan. Ett streck ser jag.
Jag ville inte titta mer och tänkte nej jag är inte gravid och det känns lite skönt faktiskt.
Typ - Ja jag var inte gravid jag blev lite ledsen även att det inte är planerat men ja den där känslan man kan få.

Innan jag går ut tittar jag igen.
Ohh shit tänker jag.
JAG ÄR GRAVID!!!!!



Fy fan jag ska ha barn, jag ska bli mamma. Jag ville gråta skrika och skratta... :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0