25 februari 2009

Min födelsedag.... Två veckor efter alla hjärtans dag mådde jag allmänt bra och hade ingen aning alls om vad som hände i min kropp.

De enda symtomen jag hade var att må illa, men det gör jag alltid ändo om jag får i mig lite skit. Tänkte inte mer på det.

Jag hade väldigt mycket frossa som jag senare insåg var ett utav mina symtom... Vissa nätter svettades jag oerhört mycket, men trodde jag höll på att bli förkyld.

Under denna tid fick jag oxå en liten valp av min pojkvän, Niki :)
Det var ett jävla springades och mys pys med henne träning och vaket om nätterna. Trodde där oxå att det var min lilla vovve som fick mig att må lite konstigt.


Dagarna gick och  jag väntade på min mens, tänkte lite för mig själv att det kanske kunde vara så att jag var gravid.
Men inte blir man väl gravid efter EN gång och speciellt inte när man skyddar sig?!

Fyfan jag började svettas, pratade med min kusin som jag bodde hos för tillfället så jag hade min praktik på sjukhuset. Inte kunde jag väl vara gravid :S haha nej nej absolut inte, jag väntade ett tag till och tänkte att mensen kommer nog snart.


Under denna tid tänkte jag inte så mycket på det utan försökte vänta på att mensen skulle komma, men dagarna bara gick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0