Jag är gravid och jag är världens lyckligaste!!!

Jaa det var så jag kände, jag mådde fruktansvärt illa o kräktes. Var yr hela tiden och hade foglossning men jag var fortfarande världens lycklitgaste.
1 april köpte jag mig en bostadsrätt där jag skulle bo tillsamans med min lille bebis.
Kollade fram en plats för spjälsängen och planerade för min lilla bebis.
När man tänker tillbaka kan jag le bara av att minnas hur lycklig jag var.
Tiden gick faktiskt ganska så snabbt jag pluggade o planerade. njöt av att vara gravid.
Så småningom började jag köpa lite bebiskläder, små strumpor och naturella färger på kläderna. men ahh gud vad det är jobbigt.
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den här känslan, tomheten jag har i mitt hjärta.
Har sett att det är några som går in och kolla min blogg. Om någon undrar något skriv gärna, jag svarar på allas frågor.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vill bara skicka massa varma kramar till en underbar vän!

2009-10-07 @ 10:26:13
Postat av: L

Hur mår du nu? dum fråga kanske, men när de ha gått en tid nu hur känns de? tycker du tex att de är jobbigt om din vänninan kommer förbi med sin dotter/son? tycker du de känns konstigt att svara så gör de inte... L

2009-10-07 @ 12:13:35
Postat av: Anonym

Fanns de någon risk för ditt liv när du förlorade ditt barn?

2009-10-07 @ 12:14:18
Postat av: Eleni

Tack vännen min

2009-10-07 @ 19:08:20
URL: http://theak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0