Svar på era frågor kring mitt förlorade barn

Fråga 1
Hur mår du nu? dum fråga kanske, men när de ha gått en tid nu hur känns de? tycker du tex att de är jobbigt om din vänninan kommer förbi med sin dotter/son? tycker du de känns konstigt att svara så gör de inte... L
Svar: Nej då det är ingen dum fråga. Jag kan må bra stundvis. Att jag mår dåligt visar jag inte öppet heller. Jag går igenom allt i mitt huvud gång på gång. Undrar vad som gick fel och vad som hade kunnat hända om jag inte gjort så eller si.
Snart har det gått tre månader och det känns fortfarande som igår.
Jag har accepterat att min lilla flicka är död och detta är inget jag förnekar, men jag är väldigt arg.
Jag har en bra vän som nyligen har fått barn. vi var gravida samtidigt och det var så spännande och roligt att jämföra. Dock var hon längre gången men det spelar ingen roll, känslan var den samma.
När hon först fick sin pojke och jag fick se honom gjorde det ont. När jag ser honom idag kan jag känna undra hur det skulle kännas för mig. Men NEJ jag är inte arg på mina vänner. Men jag undviker alla program som har med barn att göra, vill inte höra andra berätta om det inte är någon vädigt nära förstås.
Kan berätta hur mycket som helst men det kommer. Detta var en bra fråga. hoppas att du fick ett svar :)
Fråga 2
Fanns de någon risk för ditt liv när du förlorade ditt barn?
Svar: Ja, infektionen tog verkligen över min kropp och jag låg med värkar i tre dagar. Läkarna gav mig antibiotika men den tog inte. När läkarna insåg att det inte fanns något at göra fick dem sätta igång mig för att båda inte skulle dö. Vid denna tid levde mitt barn.

Kommentarer
Postat av: lider med dig

kan inte förklara hur ledsen jag blir när jag ser dig skriva allt detta du gått igenom. jag mår skit. visste inte att du kände så här. önskar ja kunde ge dig din flicka tillbaka. sitter här på nyår o tänker på dig! du är stark glöm inte det.

2009-12-31 @ 18:47:48
Postat av: Eleni

Hejsan!



Ja det är inte många som vet hur jag känner, tyvärr vet jag inte vem du är men tackar för att du tänker på mig.



At fira nyår utan sitt lilla barn vid sin sida är inte det bästa kan jag inte säga. Hellre att jag är hemma med henne i min famn en att gå ut och festa. :(

2009-12-31 @ 19:01:00
URL: http://theak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0